سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم آرایشی بهداشتی

تقریبا همه خانمها عاشق آرایش کردن با لوازم آرایشی بهداشتی هستند. اما حواستان باشد که نباید بیش از اندازه این کار صورت گیرد چون باعث اسیبهای جدی به پوست صورت و دست شما میشود. دربین مردم باورهایی درمورد استفاده از این مواد وجود دارد که شاید بسیاری از انها غلط باشد. در ادامه به بعضی از این باورهای غلط اشاره میکنیم.

مرطوب کننده و پرایمر را میتوان بجای هم استفاده کرد!

وظیفه مرطوب کننده بیشتر آبرسانی است. اما پرایمر بیس آرایش است. یعنی خطوط ریز و منافذباز را میبندد. همچنین پرایمر میتواند ph پوست شما را کنترل کند.

رنگ پوست شما ربطی به رنگ پوست گردن شما ندارد!

بعضی از افراد برای تست کرم پودری که میخواهند بخرند آن را روی گردن خود تست میکننددرحالیکه این باور کاملا غلط است. زیرا پوست صورت بسیار بیشتر از پوست گردن درمعرض آفتاب قرار میگیرد و احتمالا تیره تر است.

همیشه نباید رنگ کانسیلر را روشن تر از کرم پودر انتخاب کرد.

فقط رنگ کرم پودر در انتخاب رنگ کانسیلر مهم نیست. اگر پوست شما دارای لک است، باید از رنگ کانسیلری که با رنگ پوست شما جوردرمی اید استفاده کنید. 

آرایش کردن باعث پیری و چین وچروک پوست میشود 

چیزی که در شادابی و طراوت پوست شما تاثیرگذار است، مراقبت روزانه از پوست است نه آرایش کردن. اگرچه اگر دراین امر زیاده روی شود قطعا خیلی زود عوارض آن را خواهید دید.

این کارها را نکن تا پوستت خراب نشود. خوابیدن بدون شستشوی پوست، عدم استفاده از ابرسان و ضدآفتاب، استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی بی کیفیت، عدم شستشوی براش بطور منظم، استفاه مشترک از محصولات ارایشی، درنظر نگرفتن جنس پوست در انتخاب این محصولات.

همه میتوانند آرایش غلیظ داشته باشند

بعضی از افراد با آرایش سنگین، چهره خود را زشت جلوه میدهند درصورتیکه میتوانند با یک ارایش سبک تر زیبایی خود را بهتر جلوه دهند. علاوه براین، هرگونه لوازم آرایشی بهداشتی یا سبکی که مد میشود لزوما برای شما مناسب نیست.